Heeeeeeej!

Var inne och läste på Nattis blogg och såg att hon fortfarande har kvar länken till min blogg fast jag inte har uppdaterat på typ fleeeeera månader. Gick in på min egen blogg och läste lite grann.. och blev ruskigt sugen på att skriva lite! Vill ju inte lova att jag blir en superbloggare nu igen men skulle väl kanske kunna bli lite bättre än vad jag har varit den senaste tiden!

Sitter och bläddrar lite i Glamour, som låg så snällt på dörrmattan och väntade när jag och älskling kom hem från middag på Hörnet i Tyresö centrum. För min del blev det en tonfisksallad med ägg och älskipälski tog en american pan pizza, med tomat, champinjoner, lök, paprika och skinka typ. Den var go, men min sallad vann! Vi hade en riktigt trevlig stund.. och knasig för den delen. Ibland är vi bra knäppa båda två. Eller vi är förresten alltid knäppa men ibland tar vi i lite extra.

Det var ju himla trevligt att solen ville titta fram såhär på eftermiddagen också, så trist väder som det har varit i veckan. Stackars alla studenter som fått åka flak i regnet. Hoppas att solen tittar fram imorgon också för då ska jag och Alex åka till Skansen. Vi skulle gjort det för två veckor sedan när jag hade min lediga lördag sist men då vaknade jag jättetidigt av starkt illamående och för övrigt var det inte bra väder alls så det bidde ju inget. Vi som hade planerat en dag i solen men picnic och mys. Får väl hålla tummarna för att vi kan utföra planen imorgon istället!

Nu är det bara en jobb(ig)vecka kvar till två veckors semester.... ÅÅHH det ska bli såååå skönt! Vi ska vara en vecka nere på min familjs land utanför gbg och andra veckan hemma antar jag. Väl nere i gbg blir det bl.a. en heldag på Liseberg och massa sol och bad (förhoppningsvis). Känns välförtjänat nu när det dom senaste två1½ veckorna då det har varit heeelt insane på jobbet. ALLA ska köpa student/konfirmations/bröllops- och doppresent hos just oss. Visst det är kul när det är mkt folk och mkt att göra.. + att tiden går snabbare då. MEN när det har varit så varje dag i mer än två veckor börjar man tröttna lite smått. Förhoppningsvis avtar det lite nu i veckan då väl dom flesta skolor gått ut nu (?).

Nu ska jag gå och mysväcka min bäbi.. han tog en liten PN.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0