YES!

Nu har jag äntligen lyckats lägga upp youtubeklippet jag har skrivit om. Tack vare min goda vän Nattis! Thank you! Den är verkligen asbra den där låten. Lyssnar på den gaanska ofta, fast försöker att inte lyssna på den hela tiden så man inte tröttnar på en gång. Det har ju hänt några gånger.

Ett exempel var i slutet på 2007- början på 2008.. när jag hade lyckats få med mig Martina på Korns konsert. Jag blev helt beroende av deras musik och lyssnade så mycket på låtarna att jag nästan hade tröttnat på dom redan innan konserten.. men då tog jag en paus och lyssnade inte på dom på några veckor. Jävlar vilken grym konsert det var.. har alltid velat se dom live. Det var tur att jag fick med mig Martina.. hon är typ öppen för allt! Mina andra tjejkompisar är inte så mycket för sådan musik, kanske Nattis då fast hon gillade inte just Korn. Den allra första låten jag hörde med Korn var "Did my time", filmmusiken till Tomb Rider. Grym.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0