Sådär ja !

Då var veckans tvätt- och städdag avklarad! Sköönt. Nu sitter jag och äter lite lunch.. rester från gårdagens middag. Kyckling i jordnötssataysås, så kokade jag pasta till nu. Riktigt gott faktiskt.. det var ett litet experiment jag fick för mig att göra. Hjärtat mitt är ute hos sin kund Björn Axen idag och hjälper dom med något. Alex har till och med varit hemma hos honom som äger Björn och hjälpt honom med hans dator.. och det var ingen liten lägenhet det där inte. Tänk vad lite pengar gör skillnad.. jag säger inte att jag skulle bli lyckligare än vad jag är nu (inte för att jag är olycklig) men allt skulle vara så mycket lättare med mer pengar. Man skulle ha så mycket mer frihet, inte behöva oroa sig om pengarna ska räcka den här månaden, kunna åka på semester ofta.. ni förstår vad jag menar.

Ojoj nu börjar Top Model!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0