Oops

Har varit lite dålig uppdatering här. Fy skäms. Fast igår jobbade jag som sagt hela dagen, kom hem vid 19.00.. gjorde mat, åt, kollade tv.. la mig i sängen. Så jag hann inte riktigt skriva nått.

Nu har jag precis ätit kycklingfajitas med älskling och är nu PROPPMÄTT! Ska lägga mig på soffan och jäsa så fort jag har skrivit klart. Tänkte satsa på den nya serien The Mentalist som börjar ikväll kl21.00 på kanal 3 också. Får se om det är något att ha!

Imorgon jobbar jag 12-16, skönt! Sedan ledig torsdag, jobbar fredag, ledig lördag! Blir kanoners! På lördag ska jag och älskling ha en heldag på stan tänkte vi.. kolla lite butiker, äta gott och gå på bio. För att småfira lite i förväg att vi har varit tillsammans i 1år nästa tisdag! Klapp på axeln till oss!

Nu ska jag kramas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0