Oj oj oj..

Nu har det varit väldigt dåligt med uppdatering här tycker jag.. skärpning! Ja i alla fall då.. var ju tvungen att åka in och jobba igår på eftermiddagen.. det var väl okej bara det att man kommer hem så sent. Och idag fick jag stanna en halvtimme extra också för att det var så mycket folk. Alla killar ska köpa nått fint till sina fruar/flickvänner... och ingen av dom har  ju den blekaste om vad dom vill ha så varje kund tar typ en kvart.

Jaja .. nu är det fredag! Fast jag jobbar imorgon.. så kan inte riktigt känna "åååh nu är det helg" än. Idag har jag som sagt jobbat.. och innan dess var jag hos tandläkarn. Allt såg bra ut förutom att mina visdomständer i den nedre käken ligger heeeelt fuckat. Dom ska ju liksom vara som alla andra tänder. Men ni vet det som ska vara uppåt på tanden.. det ligger åt sidan. Hela tanden ligger på sidan. Totally crazy. Men det gjorde dom ingenting åt om det inte skapar probs. Sedan hade jag tid över innan det var dags att åka in till jobbet så jag strosade runt lite i centrum. Gick bla in på H&M där jag hittade en skitsnygg jacka som jag köpte. Kanske kan lägga in en bild på den imorgon!

Och nu efter jobbet så träffade jag älskling i centrum.. han skulle till systemet och köpa några öl och sedan gick vi till Hörnet och åt middag. Jag tog Pasta al salmone (lax) och Alex tog Carbonara. MUMMA! Ett glas vitt blev det till det också.

Idag har jag varit duktig och tagit dagens outfitbild också! Enjoy!



Svart skjortklänning - Replay
Svarta tjocka strumpbyxor - H&M
Klocka - Calvin Klein
Halsband 'Heart pendant' - Efva Attling
Armband 'Carpe Diem' - Efva Attling

Nu ska jag ägna mig åt Let's Dance och godisskålen som står här bredvid mig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0