Movietime

Ligger här i soffan.. fortfarande som en strandad val, och dricker kvällens kopp te. Idag fick det bli jordgubb, alltid en vinnare. Har på Oceans eleven här i bakgrunden, svårt att koncentrera sig dock när man har datorn mitt upp i nyllet här. Det är svårt att låta bli att surfa runt. Har tex börjat planera lite för hur jag ska 'inreda' balkongen sedan när det börjar bli dags. Vi flyttade som sagt in i september och det var inte direkt något balkong-ute-sittar-väder då så jag har inte orkat bry mig om det där än. Fast jag har köpt syrrans gamla balkongmöbler, eller gamla och gamla. Hon ska inte ha dom längre iaf, då hon inte har någon balkong i sin nya lägenhet. Men hon har velat ha dom kvar i gamla lägenheten tills hon och hennes ex har haft visning. Så nu skulle jag väl egentligen kunna hämta dom när jag vill.

Jag vill ha en riktigt mysig balkong, mycket grönt och blommor, ljus/dekorationer och så har jag spanat in en snygg bänk att ha massa blommkrukor och sånt på från IKEA. Ska bara gräva fram lite pengar att shoppa för också..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0