Liten snabbisuppdate!

Har varit lite dålig uppdatering här i helgen.. man har ju massa annat för sig liksom. Men iaf, det blev hårfärgning i fredags, jag är riktigt nöjd. Nu är jag verkligen svarthårig! Och efter jobbet i fredags blev det lite jobbklädsshopping på Gina.

Igår fuskfirade jag och älskling att vi firar ett år på tisdag, då slutar jag nämligen kl18 och då hinner vi inte göra så mycket efter det. Så igår var vi inne i stan o kollade lite kläder, åt gott på Friday´s och gick sedan på bio. Riktigt mysigt!

Längtar så mycket tills mina tjejer flyttar in här alldeles bredvid mig! Vi kommer kunna vinka till varandra från balkongerna och det tar högst 2min att komma över till varandra! Känns som att det kommer bli många spontanbesök dit. Dessutom var det väl picknick på vardagsrumsgolvet hos er nästa fredag? Nice!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh eller tror vi tar de hlae lördagen, så kan vi hjälpas åt o flytta o dricka vin hela dan :)hihi

2009-02-24 @ 08:23:11
URL: http://mmjs.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-27 @ 14:46:47
Postat av: JENNNNNA

nää.. så smal är ja väl inte ? :/

2009-05-13 @ 10:03:24
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0