Lägg ner!

Det är sååååå tråkigt att bara vara hemma såhär .. hatar det. Visst är det skönt, men som sagt, tråkigt. Tvn står igång här bakom och det finns absolut inget att titta på. Just nu är det Våra bästa år som rullar i bakgrunden, det måste ju seriöst vara den sämsta serie som någonsin funnits och kommer att finnas? Jag förstår inte att den fortfarande håller på.. den borde lagts ner för längesen! Är det överhuvudtaget någon som kollar på den och tycker att den är bra? Den har väl typ gått i 50år eller nått liknande. Time to let go.

Förresten så blir det ingen dagens outfit idag. Jag tror inte att ni (om det nu är någon som läser) vill se hur jag ser ut idag. Inte så jättepigg och fräsch. Jag har i alla fall på mig idag:

Svarta tights - Gina Tricot
Lång grå hoodie med dragkedja - Gina Tricot
Svarta duntofflor - Hemtex

<3

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

Tänkte tipsa om denna sida också så får du lätt nya besökare :) http://www.viraltrafik.se/?dammeeen

2009-02-10 @ 13:49:11
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0