Hemma igen

Eller ja, det har jag varit ett tag.. kom hem strax efter kl17. Men jag har plockat ur diskstället och bytt lakan i sängen, så duktigt av mig! Måste dock erkänna att jag fick lite hjälp med täcket av Alex.

Dom där topparna jag skrev om imorse, från gina tricot, var inget att hänga i granen.. tur att jag inte beställde dom från deras hemsida. När jag var inne i butiken och kollade blev jag lite deprimerad.. det var så himla länge sen jag hade en riktigt shoppingdag, jag menar verkligen jättelänge sen då man bara plockar på sig allt man vill ha. I och med möbelköp till lägenheten försvann 20 000kr från sparkontot.. i och med att jag var arbetslös i lite drygt två månader försvann de resterande 20 000:-. Och sedan dess har jag inte haft något heltidsjobb utan bara deltid, som inte har gett så mkt lön. Min lön har de senaste månaderna täckt min del av hyran + eventuella räkningar.. sedan har jag inte haft så jättemkt kvar och när de lilla är slut har jag fått leva på Alex. Och då är det ju mest mat såklart.. jag vill ju inte direkt be honom om pengar till att shoppa. Så jag hoppas verkligen att det kommer bli lite bättre nu med nya jobbet på Attling. Det är mer timmar och mer betalt. Det är först i mars jag kommer få min första riktiga hela lön därifrån så då får vi se.

Förresten.. får se om det blir någon outfitbild idag. Sitter vid Alex jobbdator nu och jag vill inte lägga in massa bilder på den. Kanske kan lägga upp senare om jag lyckas låna den andra datorn emellan hans Dotaspelande.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0