Hej, hallå och god morgon!

Ja här sitter jag med min lilla skål med yoghurt, banan och nötter. Och inte att förglömma.. ett glas äpplejuice! Det är ju så stört gott! Jaha, alla hjärtans dag igår då, det märktes ju på jobbet kan man ju säga.. fy fan vad folk det var! Jättemånga som skulle titta på förlovningsringar.. och det tar ju inte direkt 5min.. så jag skojar inte när jag säger att några kunder säkert fick vänta 30-40min på hjälp. Att dom orkar? Jag överlevde iaf och vi kom därifrån i tid.. skönt!

Sedan hoppade jag på 875an och styrde min kos mot mamma och pappas håll.. älskling hoppade på i centrum och jag fick en stoooor blommbukett som var jättefin! Han fick två stora rosor av mig och en ask Aromahjärtan som han älskar. Och igårmorse fick jag för mig att jag skulle vara lite gullig, jag hade köpt en liten söt nalle som håller i ett häjrta med texten "Jag älskar dig" som jag hade tänkt sätta fast på rosorna. Men istället så fick jag den brilianta idén att skriva ihop en söt liten kärlekslapp som jag la utanför sovrumsdörren tillsammans med nallen. Eftersom han sov när jag gick till jobbet. Det blev han jätteglad för!

Väl hemma hos mamma och pappa hade alla andra redan kommit, och det var verkligen heela familjen. Mamma och pappa, Jenny med Björn, Anna med *hemlig* (vet inte om jag får skriva hans namn), Niklas med Maria, Lisa med Andreas och jag med Alex. Dom hade gjort det så mysigt.. och till förrätt fick vi en toast skagen formad som ett hjärta, sedan blev det brugundisk köttgryta och det hela avslutades med en liten hjärtbakelse. Hon är för söt min mamma. Det var verkligen jättemysigt. Jag älskar när vi samlas hela familjen sådär.. vi är så knäppa så det blir massor med flams och trams. Vi stannade och kollade på Melodifestivalen också. Måns var ju självklar till Globen.. men dock väääldigt lik Cara Mia på nått sätt.

Nu ska jag kolla om det går att ladda ner Törnrosa och kolla på den innan jag väcker Alex. Han satt nämligen uppe till 06.40 imorse och spelade Dota. Vaknade första gången vid halv fem och gick ut till honom och frågade om han inte skulle komma och lägga sig snart. Sedan vaknade jag igen där vid halv sju.. då gick jag ut med raska steg och sa nu fan kommer du och lägger dig! haha Helt galet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0