Hårfärgningsdags!

Ja äntligen är det dags.. jag har dom senaste veckorna noterat en grådassig utväxt i mitt hår.. inte speciellt snyggt. Varför kan man inte bara vara naturligt mörk? Jag är väl egentligen mellanblond.. råttfärgad som vi säger. Ibland blir jag sugen på att låta min intensivtoning växa ut och se hur min egna hårfärg ser ut. Kanske inte skulle vara så tokigt? Så skulle man kunna lägga i blonda slingor i det sen.. men man orkar ju inte gå o se ful ut i håret i typ 6månader bara för det. Det är synd.

I alla fall .. (shit vad jag spårar iväg) det jag tänkte skriva om var att imorgon kommer Nattis hit till mig och så ska hon hjälpa mig att färga håret och jag ska hjälpa henne göra slingor. Samtidigt blir det väl Let's dance och lite slapp. Jag har alltid kört på Loreals Casting Creme Gloss, som är en intensivtoning (att rekomendera), den sliter inte alls mycket på håret, snarare tvärt om, håret blir mjukt och glansigt och efterbehandligen doftar gudomligt. Jag har alltid använt 'mörkbrun' som nästan blir svart, men i dagsljus skiftar det lite i rött, vilket jag inte gillar. Så denna gång får det bli svart.











Åh, när jag såg bilden på mig från studenten insåg jag hur jävla långt hår jag hade förut. Och jag saknar det som fan. Det får mig att tänka "nu ska jag bara låta det växa, inte klippa, bara växa, långt hår, långt hår" .. men det är ju just då man måste klippa av så himla mycket när man väl går till frissan sen. Hmm. Big probs. På tal om hår.. såhär skulle jag vilja att mitt hår såg ut. Skulle ge vad som helst för sånna här stora lockar/vågor. Så sjukt snyggt!



Någon som vet hur man får till det? Utan att behöva hålla på med värmespolar och sånt tjafs just den dagen man ska ha det.. jag vill alltid ha sånt hår. Finns det något slags permanent som ger så stora lockar? Hjälp!

Nu ska jag gå och krama och pussa mitt gos, han har jätteont i huvudet and we are out of painkillers.

<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Spara eller ta ut på ditt sparkonto 2300kr så får du sådär långt & lockligt löshår ;)

mitt ser ut sådär, fast dock inte lika långt..

2009-02-20 @ 09:50:31
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: Madde

iCurl ;D

2009-06-12 @ 11:15:04
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0