Hallihallå!

God eftermiddag! Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sedan typ.. jag var så jäkla hungrig när jag slutade att jag var tvungen att smita in på T-Jarlen nere vid tunnelbanan och köpa en grov morotsfralla och en avocado för att göra en avocadomacka när jag väl kom hem. Med lite salt på. Oooooh så gott! Och ett glas O'boy blev det också.

Dagarna jag jobbar 12-16 är jättesköna.. bara det att jag inte har någon rast eftersom det bara är fyra timmar. Så på morgonen blir det bara som en liten sen frukost, ofta lite yoghurt, men sedan blir det aldrig någon slags lunch så jag blir alltid jättehungrig bara efter en liten stund på jobbet. Lite jobbigt.

Nu verkar det som att det är kramstund med älskling!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0