Fredag igen.

Jag vet att man alltid säger att tiden går så fort.. but damn! det gör den verkligen. Det är redan fredag igen. Skönt med fredag men snart är det ju måndag igen.. Idag jobbade jag iaf 12-16, skönt! Sen tog jag en sväng in på Gina.. tänkte glutta på dom där jeansleggingsen som både Kenza och Stina-lee har .. jag ÄLSKAR tights/leggings/tjocka strumpbyxor.. det gör däremot INTE min kära Alexander. Han tycker att jag är såååå snygg i jeans.. men hallå, vet han hur jävla obekvämt det är!? Innan tightsens tid visste man inte bättre, jag hade alltid jeans. Men sen hände det.. tights. Men jag vet inte riktigt om dom var något för mig dom där jeansleggingsen.. hade varit okej om det hade vart fickor på liksom. Så det bidde inget. Sen blev jag sugen på vin .. så jag valde att ta en buss som gick till centrum istället för direkt hem. Gick in på systemet, tog en flarra, tog några öl till min kära, sen passerade jag ciderhyllorna.. och där! Äntligen.. en ny Xider. Jag blir alltid lika trött varje gång man är där .. det finns aldrig något gott. Den hette Jasmine peach. Jag tog två...och öppnade en direkt när jag kom hem. Lukten får 5 av 5... smaken.. 3 av 5 kanske. Den smakade inte alls lika mkt som den luktade, så en liten besvikelse blev det. Men trevligt med någon ny smak sådär ibland.

Nu ska jag och älskling ner till Pizzeria Ringen och äta.. sedan bär det nog av till Maria. Hon och Malin skulle dricka lite vin och snacka girltalk så hon frågade om jag ville joina. Varför inte liksom? :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0