förresten!

Dom visade Melodifestivalen på storbild där i bowlinghallen. Inte vid banorna men där man kan sitta och äta typ. Jag och Alex satte oss där en stund efter vi hade spelat klart för att dricka upp innan vi gick. Vi kom lagom till snabbreprisen och hela röstningen. För det första, PETRA MEDE? Jag har aldrig gillat henne, så när jag hörde att hon skulle leda programmet tappade man ju det lilla festivalhumöret man hade. Hon är så påhoppande.. skämtar på alla andras bekostnad, utan att det ens är roligt. Nej, stort minus för henne! Och af Ugglas.. herregud säger jag bara. Varför varför varför gick hon till andra chansen? Hon är ju helt .. usch. Jag trodde jättemycket på Maries låt, även fast jag inte gillar henne så var den i sånt stuk som skulle kunna vinna hela skiten, lite Charlottes Hero över del hela typ. Och är det kanske dags för Shirley att lägga ner nu? Sist kom hon. Känns som att den här säsongen av festivalen kan bli riktigt intressant. Måste kolla nästa vecka också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0