Feber, förkyld, magkramper... + proppmätt

Ingen bra kombo.. jag ligger här på soffan med Alex jobblaptop som en strandad val. Mår inte bra asså. Jag fick vara hemma imorgon för butikschefen (my sis) så det känns ju skönt iaf. Så man kanske kan friskna till lite.. Nu är det countdown till filmdags också. Ikväll bjuder som sagt kanal9 på Oceans eleven, den är grym! Har sett den massor med gånger förut men den tål att ses igen.

När jag kom hem från jobbet låg det ett litet trevligt paket ifrån Nelly.se innanför dörren. Har beställt två par trosor därifrån.

    

Snygga va? Jag älskar att köpa underkläder, man känner sig så snygg när man har något snyggt på sig inunder. Även fast ingen annan ser!

Nu är det dags för film! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0