...

Äntligen fredag! Och idag kan jag verkligen känna så också för imorgon är jag ledig! Hallelujah! Ska bara jobba dagens jobb också innan man riktigt kan fira.. men idag är det bara 12-16 som sagt. Sedan efter jobbet ska jag smita in på H&M och inhandla hårfärg till ikväll då Nattis kikar förbi. Tänkte nog även droppa in en snabbis på Gina, då jag har fått lite bidrag från pappsen till att köpa lite svarta och vita bastoppar och sånt tjafs man inte vill lägga pengar på själv (just nu har jag ju faktiskt inga pengar ändå så) för på jobbet är det bara svarta och vita kläder som gäller. Bara för att det ska se propert ut. Jag som inte har så mycker svart och vitt. Det är lite fånigt tycker jag, man kan väl se proper ut i tex en mörklila tunika lika väl som en svart eller vit? HMMPFF!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

E de okej om ja kommer förbi ikväll me??

Ringer dig när ja slutar o kollar me! :)

2009-02-20 @ 15:04:21
URL: http://mmjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0