Emmaskinkan

Här har vi då två bilder på tokEmma, en från sommaren för två år sen tror jag. Kortklippt var hon då! Den andra bilden är från idag när jag var hos mamma och pappa.

  

Redan igårkväll bestämde jag och älskling att vi skulle göra hemmagjord pizza till middag idag så när jag kom hem från mamma och pappa möttes vi vid Ica och handlade det som behövdes. Våran pizza kickar ass! Inte ens Hörnets pizza (som har den 'bästa' pizzan här i Tyresö) slår våran pizza. Såhär såg den ut innan den åkte in i ugnen.. tänkte inte på att ta en bild när den var klar.. och nu finns den bara i våra magar!



<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den är från lindex faktist, fast köpte den innan sommaren:D

2009-02-08 @ 18:06:05
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0