Buenos dias.. god morgon asså..typ.

Idag är jag ledig! Woho! Vaknade för 30min sedan.. skönt att sova ut. Brukar alltid tvätta 9-12 på torsdagar men den tiden var tagen idag så det blir 12-15 istället. Så nu har jag laddat upp med en skål yoghurt med nötter, morotsfralla med kalkon och avocado och ett glas äpplejuice. Gott! Ska kolla på Top Model 2 reprisreprisen som börjar om exakt 4min! Dom visar ju den säsongen nu kl 16 på dagarna men igår kom jag ju hem vid fem.. så jag tänkte kolla på reprisen av reprisen om ni hajjar!

Lite senare idag kommer mammsen förbi på sin lunchrast med ett par svarta Replayjeans som jag ska prova innan hon syr om dom. Dom är nämligen lite för utsvängda för min smak nuförtiden..eller utsvängda och utsvängda, som vanliga jeans antar jag men jag vill ha stupisar! Det är så skönt med en mamma som kan sy.. hon jobbade faktiskt som sömmerska på Gul och Blå förut innan hon fick alla barn.. då blev hon dagmamma! Hon sydde både min student- och balklänning!

Nu ska jag kolla Top Model och äta frulle! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tänkte att vi kanske kan fixa våra hair imorn om vi skulle göra något ? då gör ja nog en sling igen (:

vill du fortfarande ha slingor eller ?

2009-02-19 @ 15:56:09
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0