Ååååh! Fuck!

Jag hade skrivit värsta långa texten här o så bara försvann allt.. och nu orkar jag inte sitta och skriva om allt. I slutet av inlägget tänkte jag iallafall tipsa om lite bra musik. Så det kan jag väl göra iaf då!

Veronica Maggio - Stopp ("17år", "Gammal sång", "Måndagsbarn" och "Inget kan ändra på det" är också grymma)

Alter Bridge - Watch over you (Missa inte "Coming home" och "Rise Today")

Slipknot - Vermillion part 2 (även "Before I forget" och "Duality")

Muse - Knights of Cydonia (alla låtar med Muse är GRYMMA!!!)
Den här är till och med live och det är hur sjukt bra som helst! Nu tog jag lite mesiga (men ack så bra) låtar av t.e.x Slipknot och Alter Bridge så ni inte får en hjärtattack!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0