Ingen kan vara mer trött än jag..

Som sagt.. upp kl07 imorse pga hundarna i sängen.. vid halv tolv åkte jag och baby in till stan för en mysdag tillsammans, Emma och Freja fick följa med. Stackars Freja det lilla asplövet.. hon skakade som aldrig förr när vi åkte buss och tunnelbana.. det var någonting nytt för henne. Vi började iaf med lunch i kungsan, riktigt skönt! Sen gick vi till slottet och kollade lite, bl.a. på de dom står högvakten. Kul man kan ha? Alex gjorde också det när han gjorde lumpen, hade hade visst en av de viktigaste positionerna och den som ger order när man ska byta plats. Vad stolt jag är över min lilla snutt.

Vi vandrade vidare genom gamla stan, köpte oss en belgisk våffla med glass och sylt och satte oss i solen nere vid kajen mellan Slussen/Gamla stan. Mys! Helt plötsligt blev Alex jättetörstig och ville ha öl så vi satte oss på Engelen och tog en varsin dricka, blev Mandarin/chili för mig.. (på en måndag.. oops) sen blev vi himla sugna på nått mer att stoppa i munnen så vi delade på en nachotallrik och hundarna fick en efterlängtad skål med vatten!

Kom hem från skogen för en stund sen bara.. blåbär och kantareller blev det! See for your selfs!



En blåbärspaj lär det nog bli! MUMMA!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med my love och kolla på Family guy, kan det vara tidernas skönaste serie?
<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-11 @ 20:30:01
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0