Good morning

Ja det blev en tidig morgon idag.. jag var ju och hämtade brorsans hundar igår och ska lämna dom idag igen. Dom är så goa men att sova med dom i sängen är inte helt lätt. Men låt dom inte vara i sängen då tänker ni? Lilla Freja har dom inte haft så länge och hon är lite skraj av sig så henne måste man ha uppe i sängen om man inte vill ha henne krafsandes på sängkanten hela natten. Och får Freja vara i sängen känns det elakt att förvisa Emma till golvet.. så det fick bli sängen för båda två.

Till råga på allt löper Emma just nu.. jag ville inte ha några fläckar i sängen så hon fick låna ett par svarta hotpants av mig men dom hade tydligen glidit på sniskan så riktigt fina fläckar hade vi på lakanet o täcket när vi vaknade. Typiskt! Jag som tvättade lakanen igår!! Gick iaf förbi tvättstugan när jag var ute på morgonprommis med dom och grovtvättstugan var ledig så jag bokade den på en gång, gick upp och hämtade lakanen och slängde in dom. Vilket påminner mig om att jag ju snart måste ner igen och torka dom.

Idag ska nog jag och älskling åka in till stan med hundarna och äta lite lunch o mysa! Sen ska jag ju hem till mamma och pappa, äta lite middag och sedan gå ut i skogen.

Nu är det dags för frulle!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0