God morgon bloggen!

Eller jag har iofs varit uppe ett tag.. men ändå! Vaknade vid tio efter att ha sovit jäävligt gott, satte mig vid datorn och läste lite bloggar o så. Nu sitter jag och äter lite frukost och samlar krafter inför dagen.. det är städning och tvättning på schemat idag vilket suger asmycket för det är jättefint väder ute så helst skulle man ju vilja ligga i bikinin och sola sig brun men jag måste verkligen tvätta.. det var två veckor sedan sist + att jag idag måste tvätta och byta lakan i våran säng.

Är iaf ledig imorgon med, eftersom jag jobbade igår, så är det fint väder imorgon med tar jag bikinin med hem till mamma o pappa (världens bästa solställe på baksidan) och lägger mig där. Ska ändå hem till dom senare imorgon för att gå ut i skogen o plocka blåbär o kantareller (ja jag är en skogsnörd, älskar skogen!) så kan lika gärna vara där hela dagen.

Kanske att jag ska ta en liten kvällspromenad till bror min sen och hämta hans hundar, känner för att gosa lite med dom! jaja nu börjar det dra ihop sig, måste sätta igång med städningen. Suck.


Min frulle, hallon/blåbärsfil med banan o fullkornsflingor + asgott bröd med ost o gurka. Kalkonen hade blivit dålig...hmm.


Här är Emmapemma (svartvit) och lilla busfröet Freja. Världens knäppaste hundar.. ibland undrar man var fan brorsan hittar sina hundar.. hundpsyket?

Tänkte bara visa nyaste tillskottet till vardagsrummet, snygg va?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0