Sorry..

Det har varit bloggtorka här i två dagar.. har inte haft tid helt enkelt. Men nu så! Ska tvätta idag kl 12.00. Vaknade 11.13 och tänkte "jaha, ingen direkt idé att somna om, jag väcker alex istället". Men smart som man är glömde man ju att ställa om klockan igår innan man gick och la sig, så vi kom på efter ett tag att klockan var 10.30 isätllet för 11.30. Smart. Så kom jag på den brilianta idén, då hinner vi ju gå upp och äta lite mysfrukost innan vi ska tvätta! Jag la fram idén till älskling, men han ville sova en stund till. Så nu sitter jag här med ett ashungrigt lejon i magen och väntar på att klockan ska bli 11 så jag kan väcka honom igen!

Annars då.. astråkigt väder idag. Hösten är så jobbig, när det är sånna här dagar suger hösten, då förstår man varför 'alla' hatar hösten. Men när det är fina höstdagar kan det ju nästan inte bli mysigare? Då gillar jag hösten.

15min kvar till väckning.. jag är så hungrig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0