Rubrik:

Jag är exremt ljuskänslig när det gäller sovrummet, extremt. Jag vill ha det kolsvart, annars kan jag inte somna om när jag vaknar på morgonen och det är ljust i rummet. Hemma hos mamma och pappa hade jag mörkläggande rullgardiner och ÄNTLIGEN har vi fått upp en i vårat sovrum här i lägenheten, efter två månader! Jag har vaknat/gått upp typ åtta varje dag för att jag inte kan somna om. Vet ni hur länge jag sov idag, med rullgardinen nere, till kl. 11! Lite skillnad, och guud så skönt. Inte konstigt att jag har varit så trött på kvällarna hela tiden, jag har ju inte fått sova ordentligt. Underbart!

Har precis ätit en väldans god frukost med min darling också, stekt ägg på rostat bröd, lite "Fridayoghurt" (Valios laktosfria yoghurt med smak av hallon och persika, lätt godaste yoghurten som någonsin gjorts!) och en kopp te. MUMMA!

Skickade ett sms till min syster Anna igår och skrev att om hon behöver extra i butiken vid jul kunde hon ju slänga iväg en tanke åt mitt arbetslösa håll, hon svarade att "ja det behövs nog faktiskt" :). Så nu ska jag jobba några, eller ganska många dagar både i butiken på Hornsgatan och den i BirgerJarlspassagen. Det kommer se bra ut på cv:t sen, Efva Attling. Och när jag kom ut ur duschen imorse sa Alex att det hade ringt på min mobil, kollade upp numret på Eniro innan jag ringde tillbaka, resultatet blev typ Sven-Bertils Bijuterier Tyresö. Hmm? Men jag tänkte att det kanske kunde vara jobbrelaterat så jag ringde upp, och visst var det så. Det var från Glitter i Tyresö centrum, ska på intervju nu på fredag! Känns bra!

Nu ska jag gå och kramas lite med älskling! Later! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0