Det närmar sig..

Snart fredag och inflyttningsfest! Lite sent kanske, vi har bott här i två månader snart men vi ville få färdigt allt innan det var dags för fest! Ska bli kul att samla ihop alla och bara köra på, hoppas inget går sönder bara. Vore ju lite jobbigt, haha.
Har precis ätit nachotallrik med baby, stek lite köttfärs (+tacokrydda), "strö" ut nachochips på en plåt, ha på tacosås, sedan köttfärsen och ost, in i ugnen en stund tills osten är smält, KLART! Och jättegott! Gräddfil till är ett måste :) så nu kan man säga att jag är proppis! Var och hyrde Sex and the city tidigare ikväll, var ju aldrig och såg den på bio så nu är det dags, det är en såndär film som man bara ska ha sett. Så när jag har kluddrat färdigt här ska jag titta på den.

Imorgon kväll ska jag och älskling på "förhandsvisning" av ett nytt klädmärke hos MQ, fick ett brev hemskickat om det och vi tänkte "varför inte?". Om man hinner, innan dom tar slut, får man en liten goodiebag om man handlar! WOHO!

Nej, nu är det dags för filmen, såg precis att den fan är 2h 19min! Dags att börja, annars blir det lite för sent! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0