Com Hem, kom bort?

Vi har nog aldrig känt oss mer strandsatta, jag o alex, än igår. Vid två typ, slocknade både tvn och datorn.. bara sådär. Vi tänkte att det kommer väl tillbaka snart för vårt bredband brukar krångla ibland. Och timmarna gick men inte fan kom det tillbaka.. paniken börjar infinna sig, jag hade ju värsta tvkvällen planerad.

20.00 - 21.00 Färjan
21.00 - 22.00 CSI
22.00 - 23.00 Prisonbreak (fucking säsongsstart och jag MISSAR det)

så var det med det.. nu har jag iofs precis laddat ner avsnittet istället men va fan. Jag hade planer! Så man kan säga att vi inte hade ett piss att göra igår .. visst Alex kunde plugga lite och så (han är hemma tre veckor från jobbet som systemtekniker för att plugga till ett certifikat) men jag hade verkligen inget att göra. Fast det var bra på ett sätt också, för jag vet hur kvällen hade sett ut om allt hade fungerat, Alex spelandes vid datorn i timmar och jag tittandes på tv, trist och inte så mkt närhet där inte. Nu gick vi och hyrde två filmer, köpte lite godis och myste ihop oss i soffan. Närhet? Ja!

Hur ser dagen ut då.. ska snart åka till arbetsförmedlingen (som suger?) och ha ett möte med en handledare och typ göra en plan.. suck. Sedan bär det av till centrum för lite handling på Ica och lätt en Chailatte på Espresso House! Sen ska jag tvätta kl.12-15, WOHO! Och där emellan varven försöka gå och slänga lite skräp, sånt som ska sorteras (yes, jag är en liten miljökämpe jag). Idag är älskling ute på ett litet jobb han var tvungen att ta, han ska hjälpa Melker Andersson sätta upp ett trådlöst nätverk hemma hos honom, men när han kommer hem blir det titta på Prisonbreak med en kopp te kanske!

Måste börja schnygga till mig nu!


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

i knoooooow... höll själv på dö !

2008-10-21 @ 21:59:59
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0