Taaaack!

Jag mår bättre idag! Började må bättre redan igårkväll, det var nog mycket tack vare nässprayen mamma köpte åt mig. Så idag har jag varit och jobbat (på Olearys i haninge, fick jobbet där) och det gick ganska bra trots att jag inte är helt frisk än. Nu kan jag i alla fall andas och när jag hostar så lossnar det, skönt. Imorgon ska jag jobba hos syrran på Efva Atlling, skulle jobbat där igår också.. men eftersom jag var sjuk så gick det inte så bra. Har i alla fall hunnit jobba där en gång innan, förra lördagen. Det gick riktigt bra faktiskt! Det var sjukt mycket kunder och vi fick ha kölappar hela dagen. Tjejerna jag jobbade med, Ia och Sofia frågade när vi hade jobbat färdigt hur många gånger jag har jobbat innan.. så sa jag att det var min första riktiga jobbdag, att jag bara hade varit inne i butiken innan och kollat och lärt mig lite var allt finns. Dom ba "VA? Skojar du, du är ju skitduktig, det har ju gått jättebra!" ... hihi tänkte jag och sög åt mig allt det goda! Hoppas på att jag kanske får jobb där istället så småning om.. en aning bättre lön.

Vi får se! Nu ska jag och älskling äta middag.. pommes och tzatziki blir det. Det va var kylen och frysen hade att erbjuda. Vi orkade inte gå och handla idag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0