Allt bara rusar förbi

Om två veckor är det julafton.. om tre veckor ett nytt år. Det kändes som igår jag blev tillsammans med Alex.. men det är snart 10 månader sedan. Det är sjukt. Snart sitter man väl här.. 30 bast, gift och har tre barn klängandes runt benen. Haha.

Läste precis Nattis blogg.. hon hade målat naglarna.. jag tittar på mina egna. Herregud. Fram med nagelfilen och lacket. Så har jag i alla fall något att göra tills det är dags att gå till bussen, ska jobba på Efva Attling idag. 12-16. Skönt! Sen ska jag träffa min bäby i stan, äta och gå på bio. Mys!

JAG VILL HA SNÖ! Någon som vet om det kommer något till jul ?

<3

Kommentarer
Postat av: maria

skärpning frida!! vill ju ha något nytt att läsa när man tittar in ;)

2009-01-16 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0