smääärta ..

jag vet att jag har lite problems med min mage men nu börjar jag fundera på om det är något allvarligt asså .. min mage blir dagligen spänd o uppsvullen så det fan ser ut som jag är gravid, vissa dagar mindre (eller inte alls) o andra dagar asmkt. O det gör ont som fan ... har vart hos doktorn, fick nån medicin som han sa fungerade jättebra för vissa o inte alls för andra, för min del det sist nämnda. Något annat än den medicinen finns typ inte? Vad fan ska man göra då... palla gå runt o känna sig som en jävla fettokisse? NEJ!

Jaja, till nått roligare ... slutade fem idag (tidigt för min del) Yeees. Tänkte att jag skulle träna direkt efter jobbet, hade till o med tagit med träningskläderna o allt .. men ju mer klockan närmade sig fem tog lusten att bara åka hem o göra ingenting över allt mer, o smset jag fått från Nattis (om ett erbjudande att ses på donken) fick avgöra saken .. det blev helt enkelt ingen träning utan en lilla menyn istället .. bra va ? Men på söndag ska jag träna, nämligen enda dagen den här veckan som jag kommer ha tid, o då SKA jag träna om jag så fan får be mamma släpa dig mig. Söndag blir dag ett på min träningsstart för nu måste jag fan komma igång igen ...

rock on <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är inte laktosintollerant då?

2007-10-24 @ 21:55:41
URL: http://wonkadonk.blogg.se
Postat av: Nathalie

ah.. Jag känner igen det! Min mage sväller också ständigt upp och är hård. Men jag får ont i ryggen och magen. Jag brukar inte få ont i ryggen eller magen bara sådär. Men det känns som man bär något riktigt tungt iallafall. Har du fått din mens iallafall?

2007-10-24 @ 22:25:16
URL: http://nathz.blogg.se
Postat av: kristin

laktosintollerant kanske? låter lite bekant tycker jag. eller så är det för att du har ätit för mycket/lite just då, då brukar den ju svullna..

2007-10-24 @ 23:02:10
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: Nathalie

HAHA tjockiiiiiiiis

2007-10-29 @ 10:17:41
URL: http://knolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0