Saturdaynight fever

Ja, då var man hemkommen från kvällens härligheter! Vi började ju som sagt hos mig, Emmas brorsa Marcus tittade in också o även Martina o Ellen .. på bussen in ändrade jag mig från att hänga med på 30årsfest till o dra till Nivå med Nickan o Martina ist... mkt trevligt. Höll iofs på o somna där ett tag, ögonen sa ifrån, mitt jobb tär som fan på mig asså. Men det ordnade upp sig o vi drog vidare till Softbar, som inte är så jävla soft asså. Nickan kom inte in för hon såg "för trött ut", fan lägg ner. Hon hade inte druckit mer än mig o Martina o båda vi kom in, skitsnack asså.

På vägen till bussen blev det ett stopp vid 7eleven också .. mums.
Men nu ska jag sova! Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0