oops

Känner mig lite dålig nu, blev ingen bloggning igår .. men jag stängde på jobbet o då får man faktiskt strunta i bloggen! Kommer hem runt 22.00 o då är det bara att veva i sig lite smått med mat o sen gosa med kudden.

vad har man gjort idag, jobbat, öhm som vanligt? Öppnade imorse o skulle ha slutat 17.00 men Jessica mådde dåligt o gick hem så fick jobba över till 18.30, jobbigt. Som följd av detta kom jag försent till min kära systers (en av tre) födelsedagsfika.. hon blev glad för presenten iaf! Tur det!

Fan asså det är en vecka kvar tills jag ska till Vivi o fixa naglarna, usch hemska tanke, fy fan vad dom kommer se ut! Ser redan halvt sletna ut, tack vare mitt underbara jobb där man inte alls jobbar asmkt med händerna! Känn ironin. Ni ska fan se dom förresten, händerna, massa sår o kartongcuts, mitt nya ord för papercuts eftersom det är kartonger jag skär mig på, fyndigt.

Syrran berättade idag att dom hade tagit en snattare på jobbet i söndags, by the way, för er som inte vet jobbar jag i en matbutik, han hade snott en såndär daimtårta, Almondy eller vad dom heter. Andreas lackade satan o placerade killen, som var 18 år (pinsamt?) på lagret o där fick han sitta i drygt 2timmar eftersom polisen var upptagen med nått värdetransportsrån.. haha lilla han, hade hade tydligen suttit helt tyst o stilla o bara tittat ner i golvet. Varför missar jag allt action på jobbet för ?

Yes yes, nu är det time för mig o gå o sova! Gick upp way to early för att vara jag imorse o det känns. Ser fram emot en spännande och upplyftande dag på jobbet imorgon! INTE ! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0