Kallt, mörkt o ensamt ..

fan vad jag hatar regn, när man inte har någon att ligga inne med o bara mysa. Jag börjar faktiskt tröttna seriöst på o vara singel nu, min kära vän Nathalie håller väl med mig va ? Det är hon o jag typ, alla andra av våra tjejkompisar (o vi är typ 10-12st) har pojkvänner sen läänge .. asså visst finns det några o flirta med men det känns bara som det är meningslöst för man kan ju känna på sig redan från början att det inte kommer fungera med en person, eller så är det bara jag? Jag kanske inte ger folk en ordentlig chans ... jag tror att jag har ganska svårt för o bli kär också, eller rättare sagt så tillåter jag mig nog inte riktigt till o bli kär, är nog rätt så rädd för o bli sårad. Där har man ju varit några gånger.

Kom på mig själv sitta o tänka på mitt ex här om dan .. jag har glömt honom men eftersom det var honom man var med senast är det ju klart hans ansikte dyker upp ibland när man tänker på hur mysigt det skulle vara att ha någon o dela sin vardag med .. även fast det har vart mitt kortaste förhållande hittills så har det fan vart det bästa o det som har vart mest seriöst, vi var så avslappnade med varandra redan från första början .. kunde prata om allt verkligen. Satt vi o kollade på film undrade typ båda efteråt vad den handlade om för vi satt o pratade o retades istället .. men sen så slutade det ju som det gjorde o jag insåg att han var ett fegt litet jävla as men det kan vi ta en annan dag ;) det var trevligt så länge (läs kort) det varade ..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I´llbe there by your side babe, men ja vill va vid nån annans oxå, en av de manliga könet =)

2007-10-30 @ 13:32:26
URL: http://knolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0