inte måndag imorrn igen ...

så har ännu en helg dragit förbi .. vad har man gjort. Fredagen var iofs jävligt trevlig, (för det första var jag ledig, YEEES) så det blev en heldag med shopping med Ellen o Nattis, o det blev en jävla massa shopping vill jag lova! Sen bara hem snabbt, ta en dusch o shave'a benen o fixa sminket lite, sen till Hörnet (mitt o nattis andra hem) där jag mötte upp Ellen o Carro som skulle käka pizza, jag nöjde mig med 3-4 glas vin o sen var man rund om fossingarna .. sen tittade Smith förbi o så drog vi upp till honom o satt där o krökade, mkt trevligt !

Igår gjorde jag däremot inte så mkt, gick upp nio, åt lite frukost, åkte till jobbet o jobbade till nio, kom hem tio. En fulländad lördag om du frågar mig! NOT!  Idag har jag i alla fall hunnit med en jävlars mkt, käkat pizza med Nattis, slutförde min shopping i centrum, jag glömde nämligen lite viktiga saker i fredags.. fick för mig o sponsra Ellens Lekitbutik också, köpte en Pippidräkt till nästa helg, Halloween för er som inte hänger med. Tror ni att den passade? Inte direkt, det som skulle vara en klänning för barn satt som en magtröja på mig, till för 4-5åringar, vad tänkte jag? Jahapps det var ju bara att åka tillbaka till centrum o lämna tillbaka skiten, sen fick jag även för mig att jag skulle åka in till Buttericks o köpa något annat eftersom jag inte kommer hinna det i veckan .. fick med mig Nattis o jag hittade istället en Sexy Nursedräkt... hmm Pippi, Sexy Nurse .. Pippi eller Sexy Nurse? Vad skulle du välja? Jag tog det sist nämnda.

Sen har jag till och med hunnit dammsuga hela huset, min kära mamma är sjuk så hon har inte riktigt orkat, så vad gör man inte ? Och rensat upp i mitt bombnedslag till rum, det finns nu inte en fläck, inte ett dammkorn på golvet vill jag lova!

Ja o nu ska jag gå o knoppa, man har ju en trevlig arbetsvecka framför sig nu (fan ta er som går i skolan) så man måste ju vara pigg o på topp imorgon när man vaknar. My ass. Good night people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0