inte måndag igen ..

Varför är måndagar så himla tråkiga o sega? Usch för måndagar. Fast ändå, jag har i alla fall vart på bra humör idag, fast det är måndag o det får man väl vara glad över iaf ! Jag har inte så mycket mer o bjuda på idag förutom att jag tänkte ger er en liten inblick i min förtjusande arbetsplats, tog lite bilder med mobilen imorse när det var helt dött .. haha.

 Här spenderar jag då en jävlars massa tid av mitt liv ... woho, blir deppig bara jag ser bilden..haha

 Eftersom Mat öppet är en sååå trevlig butik, bjuder vi ofta på kaffe, o fruktfat finns det också ! Beat that!
 Utsikt från den underbara kassan
 Min bebis, mitt ansvar o jag vårdar det ömt ... jag är frukt o gönt ansvarig asså. haha

Happ, nu har ni fått se lite grann... så nu vet ni kanske hur kul jag har på jobbet, inte. Förresten, hade en kund idag (av jävligt många), som efter jag hade tagit betalt visade sig vara från Jehovas vittnen..
Kunden - Jag kanske kan få passa på att ge dig en sån här? Ger mig en folder med texten "Snart är lidandet över"
Jag - Ööhm, jaha okej.
Kunden - Ja du kan ju titta lite i den när du får tid. Det ska bli så skönt, vi ska snart slippa allt lidande, våldet i världen är ett tecken på att det snart är slut och så ska vi alla leva tillsammans i ett paradis.
Jag - Ja, öhm det låter ju bra. (asgarvar inombords) STÖRT.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0