det blir aldrig som man tänkt sig ..

.. o absolut inte idag. Jag hade tänkt mig en jävligt slapp söndag, Nattis skulle komma hit, vilket hon också gjorde, vi skulle bara försvinna ner i min underbara soffa o glo på X-men 2 o bara vara allmänt sega. Tror ni det blev så ? Näe precis. Min förtjusande chef (även min syrras boyfriend) ringer kl 13 o säger "du kommer o jobbar kl14 va?" .. jag blir smått oförstående eftersom jag inte alls hade nån aning om att jag visst skulle jobba idag. HUGE MISSUNDERSTANDING... vi hade fattat vår överenskommelse på olika sätt o eftersom det inte fanns någon annan som kunde jobba var det bara att sätta sig på första bästa buss o dra till jobbet .. yippie.

Och vad är det första man får se när man kommer till jobbet, jo en vidrig Monica (uteliggaren you know) som kommer inrusandes i butiken o grabbar tag om ett toalettpapperspaket, eftersom hon har snor hängandes ner från snoken till munnen. Fy fan det var bland det vidrigaste jag någonsin har sett. USCH.

Keep up the good work ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0