Ångestsöndag igen då

Jaa, vad har vi åstadkommit idag då ? Inte speciellt mycket om du frågar mig .. ännu en bakis/ångestsöndag .. varför finns söndagar o måndag egentligen ? Ingen gillar ju en måndag eller hur ? Tillbaka till jobbet igen efter helgen o många dagar kvar till nästa .. o nu på sistonde när man jobbar o så, så får jag har jag börjat få ångest på söndagar, därav hatet mot denna veckodag. Ångest för att man ska upp o jobba dagen efter, det tar liksom aldrig slut ? Har fortfarande inte insett att jag har tagit studenten o aldrig mer kommer gå i skolan (om jag inte får för mig o plugga något senare) .. det känns som att mitt jobbande bara är ett sommarjobb o att det kommer ta slut snart, fast det är höst o jag vet att skolorna har börjat igen, haha. Vet inte riktigt när man kommer inse detta ?

Men nog om tråkigheter .. får räcka nu. Helgen, mycket trevlig tycker jag ! Mamma o pappa har vart på landet i helgen så i fredags kom mina kära vänner Nathalie, Emma, Carro o Martina förbi o hade myskväll .. kollade på idol gjorde vi också.. o en hel del flams o trams hann vi med också ! haha Carro you are sick :P Men när dom hade gått hem var det hopp i säng.. gick upp 05.20 igår morse nämligen, började jobba kl. 07.00, WOHO ! Asså det var kolsvart ute när jag gick till bussen, kändes lite skevt.. men jag klarade av jobbandet o 14.00 begav jag mig hemåt.. på tal om jobbet så har vi ju en del riktigt störda kunder asså, men det kan vi ta en annan dag! Väl hemma var det direkt in i duschen, göra sina ben härligt lena m.m. haha Fick nästan en chock när jag var färdigsminkad, det är nämligen ett mirakel om jag är sminkad på jobbet så jag var inte riktigt van vid o se mig sminkad. Sen tog jag mig till Emma på mina höga klackar o dit kom ääven Nattis, tycker vi hade riktigt kul ! Drack vodka, vilket jag inte har gjort på ett tag så man blev ju riktigt rolig där ett tag!

Och idag har man ju som sagt inte uträttat speciellt mycket, Nattis kom o sov här inatt efter tappra försök till o få tag på sin loverboy utan lycka. Så imorse när vi vaknade bestämde vi oss för o hyra film, drog till centrum, hälsade på Emma på Gallerix en snabbis också, tog lite lunch på Mästargrillen, oh lord, så gott! Sen har vi spenderat dagen nerbäddade under filtar i min underbara soffa o bara glott på film, 3st o alla var outhärdligt dåliga.. förutom Click! då .. men det var inte direkt en komedi som det utlovades .. den var bra men fan ingen komedi, både jag o Nattis bölade minst 2ggr under filmen ! Pengarna tillbaka tack ?

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah den ultimata söndagen :P

2007-10-16 @ 12:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0