tråååkigt ..

och här kommer ytterligare en väldigt intressant lista som jag har snott av Kristina .. mihi.. inte hela dock.

01. vad heter du? Frida Maria Petersson
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Melissa
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Dom valde mellan Frida o Sofia
04. vilket stjärntecken är du? Vädur
05. vilken årgång är du? 1988
06. vart bor du? Tyresö
07. bott utomlands? Nej, inte än iaf!
08. flyttat antal gånger? Zero
09. vart skulle du vilja bo? I min alldeles egna lägenhet!
10. vilken skolklass? Jag slutade gymnasiet för typ ett halvår sedan..
11. vad vill du bli när du blir äldre? No idea!

UTSEENDE
01. hur lång är du? 1.77 m
02. hur mycket väger du? 58-59
03. hårfärg och frisyr?  Brunt, långt och uppklippt 
04. ögonfärg? Grönbruna
05. mest nöjd med? Min mage (när den inte är uppsvälld, haha) och mina ögon
06. minst nöjd med? Mina tunna armar
07. skostorlek? 39
08. glasögon? Nopp
09. har du några piercingar/tatueringar? Tre tatueringar, piercing i tungan o naveln o sex st i öronen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0