repris ?

tror ni inte att "John-Silver-Yellow-snubben" kommer in idag också, eller egentligen, skulle bli förvånad den dagen han INTE gjorde det. Men iaf .. han är så skum, vissa dagar säger han inte ett skit o andra dagar (tydligen när har han missat o ta sin medicin) så snackar han på om dom mest sjuka sakerna .. idag var inget undantag. Idag pallade jag inte bara sitta där mumlandes o tycka att han var jobbig så jag spelade med, lekte lite med snubben ..
Psykot - Duu, kan du fånga solen o ta ner den hit (pekar på golvet) ..
- Ah men visst, såklart jag kan!
Psykot - VA? Kan du ? Hur gör du då?
- Jag använder mitt jättelasso såklart.
Psykot - Ahaaa, så du kan göra det asså?
- Javisst, vadå kan inte du det?
Psykot - Ne jag har ju inget lasso ... (går ledsen där ifrån) haha

Ja o imorrn skulle man vara ledig, tror ni att det blev så ? HAHA nej verkligen inte .. fan vad jag lackar på mitt jobb nu asså .. Jessica är "sjukskriven", har inte hört av sig sen hon klev ut genom dörrarna förra torsdagen (o hon ska egentligen börja jobba imor igen, hur blir det med det?) .. Elias skulle ersätta henne den här veckan, han jobbade i tisdags, sen blev han "akut sjuk".. men när Andreas (the boss) ringde igår o skulle höra om han kunde komma idag, ja då är han inte hemma säger hans mamma.. WHAT ? Och det är jag som får ta alla jävla smällar, asså jag ställer fan alltid upp o jobbar när allt skiter sig o va fan får man för det? inte ens ett tack tror jag att jag har fått höra .. Men jag sa iaf att jag bara tänker stanna till 13.00 imorrn för jag har fan planer .. o det får han fan nöja sig med. jag ska ju dra på mig min Sexy Nursedress o kröka tills jag inte vet vad jag heter ? Face facts ..

Aja ... time to hit the showers .. o noppa o färga ögonbrynen måste jag fan göra också ! So long suckers <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!
jag har också ett jätte lasso, men kan inte tygla det!

2007-11-02 @ 09:26:52
URL: http://primaryroad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0