måndag igen ...

fast snart är den iaf över ! Yes. Fan har inte skrivit på ett tag, har haft så mkt för mig i helgen så har inte riktigt haft tid.. det var fan riktigt kul i helgen måste jag säga. I fredags vankades det Halloweenpartaj på Tjili här i tyresö o eftersom jag var ensam hemma var vi hemma hos mig först.. Det var riktigt kul faktiskt, trodde absolut inte att det skulle vara så mkt folk på Tjili som det var ! Positiv överraskning där .. sen åkte jag hem, o så kom Jihm förbi, eller förbi o förbi han sov över, myspys! Stackarn såg ut som en blöt liten kissemiss när han kom .. o blöt om fötterna var han också .. han hade gått från Krusboda i snöandet.

Lördagen var planerad med ännu ett halloweenfirande, fast hos Carros syrra. Meeen så ringer Carro på morgonkvisten o säger att syrran är sjyyyk.. o övertalar mig att vi ska vara hemma hos mig ist.. ingen fest men bara sitta o ta det lugnt o kröka .. haha.. går det o kombinera dom två sakerna ? Iaf så kom Carro o John, Björn o Markus .. så sköna people asså. Nattis var såklart också med ^^. O Emma o Emelie en stund i alla fall sen drog dom till Flexfesten på Tjili. Lite senare kom Jihm, Tim o Markus o det blev riktigt trevlig faktiskt! Den "Markusen" som kom med John hade nån sjuk sida på internet på lager där det fanns helt sjuka ordvitsar, fy fan vad vi garvade. Men ibland tog det ett jävla bra tag innan poletten trillade ner på dom flesta av oss.
Vad sägs om:

- Discodulla, tjej som har dansat så mycket att svetten har kristalliserats i pubeshåret
- Överraskningssex, annat ord för våldtäkt .. Surprise here I come!

Sedan blev det kollektiv övernattning (inklusive fyllekäk), med Carro o John i mammas o pappas säng, Nattis i the gestroom o undertecknad o Jihm i min .. o var tror ni att vi drog dagen efter om inte till Hörnet? Satt jäfligt bra med en pizza o cola. Wunderbar.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0