konstigt det där ..

snö. Imorse öppnade jag på jobbet o när jag klev utanför dörren i mörkret verkligen öste det ner snö. Jag gillar snö. Så jävla fult på vintern annars.. allt är kalt och fult.  Så det blev en liten humörhöjare där på morgonkvisten! Lite senare när jag hade placerat mig själv i busskuren blev snöflingorna helt plötsligt GIGANTISKA ! Så ballt. Dom lär ju lätt ha varit 5cm i diameter.

Annars en hyfsad dag på jobbet .. som vanligt liksom. Nu har jag iaf fått arslet ur vagnen o skrivit ett cv OCH till och med skickat in en ansökan som butiksbiträde i en Glitterbutik i Farsta Centrum (way to go frida, klapp på axeln) .. för jag står snart inte ut med mitt jobb längre! Det är piss! Iaf så kom Martina förbi idag, jag har kanske fixat extrajobb åt henne i detta helveteshål ^^ välkommen! Så imorrn kommer hon o provjobbar tillsammans med mig, faaaaaaaaaan vad nice o ha med någon bra kompis på jobbet !

åh shit nu är det bara .. öhm .. onsdag, torsdag kvar, sen på fredag är det so long suckers för då drar jag o några av bryydarna på kryssning över helgen! Fiii fan vad nice!

Sen så vet mina kära vänner läget med kärleken för min del just nu .. o nu skiter jag i't ... pallar inte.. vill han nått kan han ju kontakta mig men tänker fan inte hålla på o smsa o sånt .. bara waste of time !


Kommentarer
Postat av: Nadine

u go girl!
ses imörn!!!!
tudligen förfest i min frejas, danne och tommys hytt.
nattis sa att ni har fått stränga order från ellen att itne stöka till i hytten! haha

2007-11-15 @ 16:17:17
URL: http://primaryroad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0