jag är sämst ..

fan jag är så dålig på att blogga .. jag hinner aldrig, jobbar är det enda jag gör känns det som .. kan ju inte vara kul för er som läser (om det nu är nån som gör det, haha) o alltid titta in till en icke uppdaterad blogg. En sann bloggare ska ju fan dra iväg några inlägg om dagen .. jag kör på tre i veckan typ. Jaja det funkar väl det med.

Riktigt trevligt var det igår iaf, jag, Nattis, Emma, Emelie, Jessica o Emelie var här innan o krökade lite, vi hade till och med lyxat till det med brieost, kex, baguette o vindruvor (yääh), sen drog vi till tyresöhaket Tjili och nån Kalle Baah uppträdde, massor med folk var det! Riktigt kul. Vi mötte upp Markus o Micke på vägen också! På hemvägen tappade Nattis sin mobil i en vattenpöl, duktigt, vilket hon märkte först då vi hade knallat en bit, jahapps bara att vända o mycket riktigt där ligger "Bill" i vattnet o plaskar .. "Neeej Bill är borta". Haha.
Kvällen bjöd också på en minst sagt obekväm situation utanför dörren hos mig .. hmm. Det är utrett nu iaf.

Imorrn är det jobbe igen .. vill inte! Someone please save me?

<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om Emma var hos dig i Lördags måste hon vart jääävligt liten för inte såg jag henne inte ! :P

2007-11-26 @ 10:28:36
URL: http://knolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0