intressant ?

Jag tänkte härma min nördiga (men ack så goa vän knolli :)) ... kram på dig, det är väl ungefär all kärlek vi får just nu .. haha

Tio saker om mig
1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? öhm... mitt emellan?
3. Är du uttråkad? skojja inte!
4. Är du ledsen? inte just nu iaf
5. Är du italienare? Nej, helsvensk så vitt jag vet 
6. Är du gravid? Börjar undra? Nerå..
7. Är du full? Imorrnkväll är jag!
8. Är du en cooling? Tycker jag nog
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yesbananas


Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? Sårad är mitt mellannamn ^^
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Mkt möjligt
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Hmm, ne har jag fan inte ? 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta?
7. Är du kär? Nej men man kan ju bli
8. Vill du gifta dig i framtiden? Klart

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Hund, hund och hund igen
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner!
5. TV eller Internet? Internet, nörd eller vad ?
6. Coca-cola eller Pepsi? Inget av de
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll !
8. Pengar eller lycka? Lycka, alla gånger
9. Dag eller natt? Natt, om man har någon att sova med
10. MSN eller mobil? Mobil tack 


Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? ja säkert
4. Hoppat Bungee Jump? Nej usch
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, jag har nog det
6. Ätit en hel tårta? Nej fy vad mätt man skulle bli
7. Gjort bort dig offentligt? Haha har jag säkert
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Javisst
9. Gråtit när ett husdjur dog? Har aldrig haft, bara fiskar, räknas knappt
10. Velat försvinna? Öhm ja

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Knolli
2. Telefonsamtalet du fick? Nickan
3. Personen du var med? PersonerNA, min family
4. Roligaste grejen som hänt? J-S-Y-S (John Silver Yellow Snubben)
5. Personen du sms:ade? Jim Smith
6. Du kysste? Micke
7. Du skrev till på myspace? ??
8. Du kommenterade? ??
9. Du tillbringade natten med? Mig, i min ensamhet, haha 
10. Du kramade? Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0