Imorrn är det fullt ös medvetslööööös!!

Fy fan vad skönt det ska bli o komma iväg på den här fucking asnice'a kryssningen asså!!! Det enda som tar emot med morgondagen är att jag är tvungen o komma till jobbet 07.00 ist för 07.45 bara för jag ska gå tidigare, så vi hinner klart med allt innan jag drar .. FUCK !! Partypooper jag kommer vara på kvällen. Aja får kröka tills jag däckar av utmattning ! Alltid något, försöka duger.

- väskan är packad
- passet är med
- partyhumöret är på topp
- mina bryyydar är med ...

Kan inte bli myket bättre ! Snart är det du o jag som springer barfota på heltäckningsmattorna Nattis! haha det ser hon fram emot, det vet jag.

Fan vad dåligt humör jag var på imorse btw .. fy fan. var fett otrevlig mot kunderna. O sen kommer det en jävla fitta till kund (hon är alltid jävligt dryg) o så råkade hon få två plastpåsar med sig ist för en .. tror ni hon orkar lägga tillbaka den som blev över !? NEEJ, hon lämnar den på rullbandet, så JAG som sitter ner bakom kassan, får resa mig upp, gå runt hela skiten o stoppa tillbaka den jävla plastpåsen .. ORKA ? hur jobbigt är det liksom för henne som redan står upp på benen.. dessutom var det ju hon som tog en för mycket, inte jag!! Lackade satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0