Bästa helgen ever !?

Fy fan vad sjukt jävla kul vi har haft i helgen! Jag, Nattis, Emma, Ellen, Emelie, Tine o Petronella tog vårt pick o pack o drog på Magalufkryssningen .. återträffsgrej. Har vi varit i Magaluf ? Nej, so what ? haha Vi var ju inte dom enda heller .. Det har hänt så mkt sjuka grejer så jag inte ens vet var jag ska börja någonstans, så jag pallar fan inte ens försöka. DET VAR IAF GRYMT !!

Vi kan ju köra en liten sammanfattning iaf ..
Kryssningens vurpa - den stod jag för .. halkade i nått gegg utanför hytten, nockar mig själv i ansiktet med knät så jag börjar blöda näsblod och kör in foten i väggen vilket resulterar i en sargad tå .. AJ.
Kryssningens pizza (inte den sorten man äter) - den stod Ellen för, bra jobbat!
Kryssningens dimma, tyngsta fyllan - jag vill nog påstå att Nattis tog hem det priset för gårdagens fylla .. dock var vi alla jävligt på örat men hon var snäppet vassare igår.
Kryssningens låt - SPIDERPIG ! Såå fet.
Kryssningens flesta strul - Grattis Emelie !

Jag bangar inte på en till reunion, det här är lätt det bästa jag gjort i hela mitt liv! Helt klart.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0