vilken besvikelse ..

varför är det så jävla ytligt att gå på krogen? Att gå ut på krogen o festa o ha kul tilltalar verkligen inte mig längre, man blir alltid bara så jävla besviken .. man är astaggad på vägen in med förhoppningen om att "det här kommer bli så jäääääävla kul". Jaha, o sen då ? Efter 1-2 timmar när man sitter på bussen hem igen, hur kul var det där egentligen?

Igår hade Martina bestämt med några från hennes innebandylag att dom skulle äta o förkröka på Nivå o sen dra till Blå (Viper room) ((ja det är B vi vet men förut var det iaf askul där)) .. hon frågade om jag o Nattis ville hänga med .. "ÅH, Blå!" lätt tänkte vi .. vi har inte varit där på jättelänge o det vore askul o dra dit o bara dansa satan. Men vi var hemma hos Nickan först istället .. jahapp, så när vi sitter på bussen påväg till Gullmarsplan så ringer vi Martina, "neee vi struntar i blå, en i laget här är lebb så hon ville gå till en gayclub istället" .. inte för att jag har något emot homosexuella, absolut inte, men WHAT ? Jag o Nattis pallade fan inte åka hem, vi tänkte "äh skit samma, vi åker till Blå o har så jävla kul ändå".

Vi gick in, gick på toa (vi var otrooooligt kissnödiga båda två) .. sen gick vi ner till det undre dansgolvet där det är lite mer porrdans som gäller (typ?) .. jaha o efter ca 3min hade vi båda en varsin liten asiat juckandes bakom oss.. tyckte man att det där var kul förut? Varje person man dansade med vände på en efter ett tag o försökte strula med en .. VA ? Asså det där är verkligen inte vår grej längre ... varför håller man på så för ? Kan någon ge mig svaret på varför man har massa meningslösa strul när man är ute sådär ? Man kanske till o med följer med nån hem? WHAT'S THE POINT ? Överallt såg man killar o tjejer stå o grovhångla mot nån jävla vägg eller pelare .. vi pallade inte. Nattis gick o satte sig vid ett bord, men jag kunde dock inte hålla mig från dansgolvet, var så jävla danssugen. Men ja efter några minuter igen så hade man någon bakom sig, asså okej att dansa med någon, men de två asiaterna i fråga drog bort håret från vår nacke o började typ slicka o hålla på !?!?!?! Varför gör man så. Asså jag är så lack så det inte är sant. Vad är det för mening.

En anledning till varför nattis o jag känner såhär är väl kanske att vi inte längre är ute efter meningslösa strul o one nights ? Vi vill ha kärlek mina vänner, kärlek. En pojkvän som älskar bara mig o ingen annan, förutom hans mamma kanske! Det kan gå. Men ingen annan.

Så när vi satt på bänken, väntandes på tunnelbanan som skulle ta oss ett steg närmre hem börjar vi prata om allt det här.. vi kom till och med in på att vi kanske är lesbiska eftersom vi fan aldrig hittar några pojkvänner ? Fast vi kan inte ens vara det eftersom vi inte utövar några lesbiska sexuella aktiviteter ^^.
- "Vad är man då ?" Undrade Nattis. När man inte är någonting, inte homo, inte hetro.
- "Man är nog osexuell då." Jag kom på det! Jag och Nattis är osexuella, that's it.

Så snälla ge mig inge mer meningslöst hångel o inge mer meningslöst sex, give me some looove !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0