Snacka om kaoskväll

Wunderbar asså. Det var länge sen man upplevde en kaoskväll av den klass vi höll igår. Det dansades porrigare än någonsin tidigare, det kravlades på golvet, det visades tuttar, kissades på Gullmarsplan och mycket mycket mer. Känns det som att du missade något? Det gjorde du förmodligen också, haha. Nämen asså det kanske var lite fjortisklass på oss igår men det skiter jag fan i, nu när man är äldre och har (förhoppningsvis) mognat lite så måste man ju ändå få supa sig dyng nångång ibland o bara vara, o skita i allt. Det var igår. Vi hade så sjukt kul, eller jag hade det iaf, hoppas att ni andra också hade det ? Vi drog till Toxic sen, där har vi inte varit på ett tag, o det var ju riktigt jävla kul ! Träffade en massa "gamla" vänner som man inte längre ser så ofta, skitkul! Träffade även en kille som jag snackat med på PA ett tag, båda blev helt förvånade när vi såg varandra o båda tänte "shit vad jag känner igen honom/henne" .. askul ! Sen tittade även min alldeles egna Lussebulle förbi med en kompis, Lusse är en kund på mitt jobb .. riktigt skön kille!

Slutsumering, tjejer, fler kaoskvällar måste det bli!

Gimmie more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0