Satans vad coolt dåå

Vanlig seg morgon, höll på att somna på bussen till Gullmarsplan.. lyckades iaf ta mig till tunnelbanan där jag klängde mig fast i en stolpe så jag inte skulle ramla (om jag somnade?) .. stannar till vid Skanstull, tittar på folket som kliver på.. "oj där, vem var det där, FAN akta på er så jag ser" tänkte jag. Och ja, på kliver David Bexelius, WHO tänker ni ? Ungefär så tänkte jag också först, kunde inte komma på vad fan det där programmet som han ledde hette .. R någonting .. kom inte på det. Gick av i slussen o ner mot bussarna .. kunde inte släppa det där, ni vet hur det är ? "Vad fan var det .. R, r, r .. öööhm" .. satte mig på 414 mot Orminge C .. YEES ! Raggadish hette det ju för fan ! I did it ! Jag kom på det, när jag inte ens tänkte på det, varför är det så för ? Det bara ploppar upp. Han ser iaf ut som en stor bebis, inget illa menat David (om du mot förmodan skulle få för dig att läsa min blogg ;)).. och nu vill ni alla säkert se en bild på personen i fråga. Som tur äääär har jag en att plocka fram, googlade honom lite snabbt sådär.

 

någon som känner igen ?


Kommentarer
Postat av: Emma

Han va ju i våran skola och filmade förut. hi.

2007-12-13 @ 15:10:47
URL: http://lillalutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0