Så var årets pepparkaks"hus" gjort !

Som många vet, (eller inte), var det evigheter sen vi i vår familj gjorde ett vanligt simpelt pepparkakshus. Här slår vi  på stort förstår ni mina kära vänner.. jag vet inte varför vi började med det men helt plötsligt dög det helt enkelt inte längre med ett vanligt hus, nya projekt har vi hittat på varje år .. det har blivit en kyrka, en stor tomtesläde med tomte o renar o hela kittet, en 3d gran med familjen i pepparkaka framför, en krubba med allt som ingår, o förra året kämpade jag o mamma ihop ett mofo Turning Torso, you know det där vrida huset i Malmö .. beat that ! Redan förra året tröttnade min äldsta syrra på detta, och det har varit hon som har varit "arbetsledare" för det här innan typ .. så i år fick jag o mamma styra upp det här all by our selfs .. först så ba "äh va fan vi gör ett hus" .. "är du crazy crazy" tänkte jag .. det går ju bara inte. Vi kan inte bryta det här NU ! Jag kom på den brilianta idén, en Iglo ! And we made it .. tänkte sladda upp en bild så ni får se .. även på förra årets Turning Torso .. enjoy.

 <--- Turning Torso  <--- The Iglo

det ska ju på lite "snö" o grejor runt Iglon också så helt färdigt är det ju inte, men ändå !

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha oj,det hade jag ingen aning om att ni var så seriösa med!
Men det där Turning torso var ju riktigt läckert,hur fan lyckades ni med den?:)

2007-12-20 @ 12:51:04
URL: http://tequinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0