Jahapp ..

.. så var julafton över även detta året. Så värdelöst. En dag, sen är det över. All denna uppståndelse o all förberedning - för en dag. Jesu födelse i all ära ^^ men jag förstår inte riktigt varför man ska blåsa upp allt så jävla mycket för. Nu när man har blivit äldre inser man ju vad julen egentligen handlar om, visst är det kul att få lite julklappar (vem gillar inte presenter?) men jag bara älskar att vara med min familj! Jag är så jävla lyckligt lottad som har fått just min familj, min mamma o pappa, mina tre systrar och min bror. Jag skulle inte byta dom för något i världen. Vi har så sjukt kul tillsammans o skrattar alltid ihop. Riktigt mysigt var det igår!

Senare på kvällen drog jag o tjejkompisarna till källarn, för nu har man ju även nått den åldern då det känns lite tråkigt o bara sitta hemma när syskonen har åkt hem till sitt (eftersom alla har en respektive, utom jag o niklas). Så källarn fick det bli. Men jag blev lite besviken faktiskt, fast visst var det kul, det var ju sjukt med folk o man träffade många som man inte träffat på länge länge. Men ändå så var det något som saknades .. antagligen ett par glas vin till. Fast jag tog fan dom där glasen o ändå lyckades jag inte komma upp i samma nivå som mina kompisar på promilleskalan .. det är så jävla tråkigt när man är den enda av alla som är bara pyttepyttelite mindre full än dom andra. Dom kastar sig hit och dit hejdlöst o trillar o snubblar. Jag nådde inte riktigt dit, inte för att det är ett mål, men där dom andra befinner sig där, och inte jag, då vill jag gärna dit. Så att jag också kan kasta mig runt hejdlöst i folks armar o inte bry mig om något. Vi får ta det på nyårsafton istället, haha.

Juste, skulle ju visa en liten bild på mina anchorpiercings sist, det gick inte så bra .. men här kommer det förhoppningsvis en bild ! Enjoy.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa va full, men inte cpfull, de va kul ;D

2007-12-28 @ 13:04:26
Postat av: Johanna

gjorde de där ont? är rätt sugen

2008-03-09 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0